کسب درآمد خیلی آسان از راه مطمئن


کسب درآمد خیلی آسان از راه مطمئن


معرفی سایت های کسب درآمد کلیکی معتبر و پر درآمد

راهنمایی جهت روش کار و دیدن آگهی در سایت های کلیکی:

بعد از وارد کردن نام کاربری و پسوردی که با آنها ثبت نام کرده اید و همچنین کد امنیتی زیر کادر ورود به سایت، داخل صفحه اصلی یعنی صفحه حساب خود می شوید.

برای مشاهده آگهی ها شما باید وارد قسمت آگهی های کلیکی (بالای صفحه سمت چپ) شوید که در آنجا 4 نوع آگهی وجود دارد: 1. آگهی های مدیر   2. آگهی های خیلی کوچک   3. آگهی های کوچک  و 4. آگهی های استاندارد که شما ابتدا باید آگهی های مدیر را مشاهده کنید تا بقیه آگهی ها فعال شوند.

طریقه دیدن آگهی ها به این شکل است که شما بعد از کلیک روی نوشته هر آگهی یک تیک ظاهر می شود که با کلیک روی آن تیک آگهی مورد نظر به نمایش در می آید، یک نکته اینکه شما باید تا بارگیری کامل آن آگهی صفحه ی مربوطه را نبندید یا مینی مایز ( minimize ) نکنید و اجازه دهید آن کادری که بالای هر صفحه وجود دارد ، پر شود.

شما هر روز میتوانید فقط یک بار آگهی ها را ببینید و از آنها درآمد کسب کنید. و آگهی ها هر شب ساعت 12 ریست میشوند.

چند تا از این سایت ها به کاربرانش مبلغ 400 هزار تومان وام نیز می دهند تا از طریق آن بتوانند کسب درآمد بیشتری در سایت بکنند.

..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا | تاريخ: برچسب:ادی باکس+ایباکس+پول باکس+سایت های کسب درآمد کلیکی پر درآمد +خیلـی راحـت و بدون هیچ هزینه ای و روزانه با 10 دقیقه کار کردن , | موضوع: <-PostCategory-> |